mandag 12. mars 2012

Fresh start!

Kva er vel bedre enn telefonen som kimer tidlig om morningen? Du veit at når den første telefonen ringer klokken ni, så har ikkje telefonen tenkt å holde kjeft før du har fått ræva di ut av senga. Presis. Derfor stod eg opp når andre telefonen ringte, og nå.. er det stille! Selvfølgelig..
Jeg kom meg opp da hvertfall, og no er det frokost!


I går posta eg planen for denne veka, med forbehold at dagane kunne endrast. Det kan eg då gjer i dag!
Eg vil legge til kino i dag og trening med personlig trener på torsdag! Kjem til å vere ødelagt i kroppen til helga, men godt eg skal ha ei heilt rolig og avslappa helg, så slepp eg å tenke på at kroppen ikkje har lyst.

No skal eg iallefall starte dagen! Fikk lønning i dag (hurra!), har betalt alle rekningane og husleige, så no er det litt mathandel! Spesielt melk! Love milk! hehe..

Ha en fin dag folks!

-Linus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne!